Friday, November 11, 2011

dia ke???...H

I'm speechless…huhu

Hurm, sebenarnya dah lama saya tak turun ke jusco ipoh…then sehari sebelum raya aidiladha hari tu saya turun lah ke situ…kalau ingat2 balik…last saya turun situ waktu pas stpm dulu…masa saya pegi ujian untuk jururawat kat ipoh…huhu…lama lah gak kan…hehe

So, back to the story...bila je saya masuk kat jusco tu…jalan2 adelah tak sampai 100 langkah…ternampak seseorang yang tak dijangka kan…huhu…teruja lah rasa sampai speechless tu...hehe
BeCoz…I admire him…for about 1 years ago…now we meet each other…face to face…walau cuma berselisih…tapi shock jugak lah…

Kalau lah dia perasan…huhu…tapi tak mungkin sebab dia tak kenal saya pun…hehe….

*besh jugak perasan sorang2 ni…ni semua sebab tadi terbaca something kat fb dia pada tarikh yang kitaorang terjumpa tu...dia perasankan saya ke???TIDAK!!!...

No comments:

Post a Comment