Sunday, January 1, 2012

18 Disember 2011

Pada tarikh nie berlangsungnya majlis pertunangan along saya...tahniah ye...^_^


Sehari sebelum tu, rumah saya ada buat sikit majlis tahlil...rasa besh sangat bila de kenduri...cuma sikit letih lah...macam2 nak kena buat...apa pun syukur sangat coz majlis ok...dan makanan cukup untuk tetamu...hehe


Esoknya lewat saya bangun...mau dekat pukul 10 lah...tu pun pas kena marah dengan my mum...kecoh siap cepat2 nak g umah bakal kak ipar saya...muka sememeh je pegi sana... :)


So, ni adalah sikit gambar yang saya ambil dari bakal kakak ipar saya...dia muda dari saya 2 tahun...tapi still kena panggil kak kat dia...syoknya...tetiba rasa muda...

my brother and his future wife

hantaran dari pihak lelaki

hantaran dari pihak perempuan



rombongan dari pihak lelaki




p/s : 27 berbalas 33...banyak sungguh kan...^_^

No comments:

Post a Comment