Tuesday, September 11, 2012

i'm feel grateful...

salam untuk semua yang baca atau singgah kat blog ni...thanks,


Dah lama sangat rasanya tak update blog ni...tadi tengah kerja tiba2 teringat kat blog ni...dalam 9 bulan ni banyak benda yang berlaku, Alhamdulillah...semua dugaan sebelum ni ada hikmahnya, Alhamdulillah sekali lagi...tersangat bersyukur sebab sekarang kehidupan aku semakin baik...

Dulu kecik2 aku teringin sangat nak jadi Banker, asal gi bank je aku akan tengok Teller2 tu buat kerja...Alhamdulillah...cita2 waktu kecil telah berjaya aku dapat...hehe (Operation & Customer Service Executive at one of bank in Malaysia)... :)

* Semoga kejayaan ini akan sentiasa berterusan...semua ni berkat doa Mak Abah dan keluarga tersayang...amin




1 comment:

  1. best la awk dpt kerja bank tu....

    ReplyDelete