Sunday, January 13, 2013

Welcome 2013...

Salam untuk semua yang singgah blog ni,

Belum terlambat rasanya untuk aku ucap selamat tahun baru kan...

Azam tahun baru aku kali ni sama je macam tahun2 sebelum ni...nak jadi lebih baik dan dapat terus berbakti untuk mak abah dan family tersayang...

Tahun 2012 bawak banyak kenangan pahit manis kenangan dalam hidup aku dan family aku, yang paling aku tak dapat lupa hari pertama aku dapat kerja baru, my lovely dad masuk hospital kena darah tinggi dan strok,  setiap minggu aku balik tengok abah...Alhamdulillah berkat pengetahuan agama Abah dan semangat juang yang sangat tinggi untuk sembuh dalam a few month Abah dah boleh jalan macam biasa dan boleh drive jugak walaupun tak sekuat dulu...Aku tetap bersyukur sangat2...



Tahun lepas cuma dua entry je aku sempat tulis...hehe...harap tahun ni aku boleh update tiap2 hari walau tak de sape pun baca...kih3

No comments:

Post a Comment