Thursday, January 17, 2013

my first MC...

Salam to all my readers,

Hari ni punya cerita pasal MC...(Medical Certificate)...Sebenarnya ni pertama kali aku pergi klinik (selama aku kerja lah kan...) Tahun lepas peruntukan MC 30 hari, tapi satu hari pun aku tak ambil...(pekerja cemerlang kan aku ni...kih3)

Hari ni aku memang dah tak boleh tahan dah...,  Awal2 pagi aku bangun, Aku terus pergi klinik tadi sebab bengkak gusi (berdenyut2 dari semalam) dan rasa macam demam je. Lepas tu doktor terus bagi aku MC...dia kesian kot tengok pipi aku kembong sebelah, nak kerja pun segan je...kih3


Dapat cuti hari ni, jumaat pulak tu kan...memang aku cuti 3 hari lah...yuhuuu...tapi bila sakit cuti pun tak best jugak...kena makan ubat dan berehat je.

Doktor bagi aku ubat flu jugak...tapi aku tak flu pun...blur kejap...hehe!!!


Doakan aku cepat sembh ye...thanks all

No comments:

Post a Comment