Tuesday, June 14, 2011

PERAK TETAP DIHATI ^_^

Nervousnya hari ni...huhu

Salam kepada semua pembaca...saja nak share feel hari ni, bukan je hari ni...tapi rasanya sejak dari hari2 sebelumnya lagi...dah lama xupdate my blog...tapi sekali update macam2 nak tulis rasanya...hehe

Ok...back to the story about my feel...sebenarnya...sebenarnya...sebenarnyaaaaa...huhu...saya tengah susah hati sebab malam ni perlawanan bola sepak liga super...PERAK VS KELANTAN...macam mana lah agaknya kan perlawanan malam ni...xsabar nak tengok...tapi nervous sebab kelantan kan merupakan pasukan yang hebat musim ni...tapi saya percaya dengan semangat perak...saya yakin perak akan melakukan yang terbaik malam ni...hopely nasib menyebelahi team perak FA...tapi kalau sebalinya pun saya tetap sokong perak selamanya...hehe ^_^

Semalam da kawan saya...hehe...siapa ya...dia je yang tau sebab semalam saya dah citer kat dia...dia kata saya ni kira die hard FAN lah ni...hurm,tapi memang betul pun...memang dari kecik saya minat tengok bola especially bila perak lawan lah...maybe sebab pengaruh my family kot...yang ramai lelaki dari pempuan...

Dulu waktu kecik2 saya xmain pun permainan gurl2 ni... yang saya main semua game lelaki...main ala2 tentera, main tuju kasut, gasing, guli, kad tepuk...korang tau kad tepuk?...besh lah jgk...sebab kecik2 pun saya xramai kawan...just kawan ngan adik2 saya n kawan2 diorang...

Teringat lak masa saya masuk darjah 1, kat sekolah saya xda pun kawan pempuan, saya kawan dengan lelaki je...geng saya waktu tu 4 orang (3 boys, 1 gurl)...nasib baik lah waktu sekolah rendah je...bila dah besar lak...saya dah xda pun kawan lelaki...semuanya pempuan je...sampai lah masuk u pun...semua kawan2 saya adelah gurl je...sebab dah besar saya terus berubah jadi seorang pendiam...hehe (konon lah...padahal tersangat2 lah pemalu)...yeke???...Cuma kawan2 je yang tau...

Hurm, macam dah lari dari story asal je kan...sebenarnya saya cuma nak share je pe yang saya rasa skang ni...betul2 nervous...xtipu...macam saya lak yang nak kena turun padang kang...saya doakan yang terbaik untuk team perak malam ni...menang atau kalah adat pertandingan...asalkan mereka dah buat yang terbaik...love it lah PERAK FA...







p/s : GoOd LuCk to PeRak Fa...wish all the best to the team tonight...tinggal lagi lebih kurang 2 jam je sebelum perlawanan...lalala



2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. waktu posted dia salahlah...skang dah pukul 6:24 pm tapi xleh nak adjust kat situ...huhu

    ReplyDelete